• AlT
  • Digital
  • Test
  • Personligt
  • Tanker

De organiske opslag på Facebook nu væk. Få tips til hvad du skal gøre og ikke skal gøre for at blive set.

De ændringer som Facebook annoncerede tilbage i januar er nu trådt i kræft. Så opslag fra sider vil ikke længere blive vist i dit nyhedsfeed, men har fået sin helt egen section i app og web udgaven. Få mere at vide hvad ændringerne betyder og hvordan din virksomheds opslag kommer til at ligge øverst.

Husk disse ting når du laver reklamer til Snapchat

Når man laver Top Snap reklamer til Snapchat, kan man ikke bruge den samme video, som man bruger på Facebook eller YouTube. På Snapchat skal der tænkes helt anderledes, da der er andre spille regler end på andre sociale medier. Jeg giver her et overblik, hvad du skal være opmærksom på, når du skal lave reklamer til Snapchat. God læse lyst.

Guide til de mest udbredte VR platforme

Hvilke VR platforme findes der enlig? Hvad er deres fordele og ulemper? Denne lille guide giver et hurtigt overblik og de mest udbredte VR teknologier og hvad de kan bruges til. Så er der også et lille kig på hvad fremtiden bringer inden for VR.

Google Maps - Det oversete medie

Der er sket meget med Google Maps siden at det blev lanceret for over 10 år siden. Det er ikke længere bare et kort over verden og en smart Street View funktion. Nu er det blevet til de decideret markedsførings og kommunikations media for mindre og mellem store viksomheder.

Nå endnu et kommunikations media, tænker du sikkert bare. Men det kan faktisk lige frem skade ens brand, hvis ikke straks begynder at bruge mediaet og dens muligheder. Få et indblik i vigtigheden af Google Maps og hvad der kan lade sig gøre.

SnapChat præsentere World Lenses - Brugebart eller ligegyldigt?

I slutningen af 2017 udvidede SnapChat deres funktion Lenses med det de kalder World Lenses. Argumented Reality der benytter mobilens bagkamera, i stedet for front/selfie kameraet.

Sammen med World Lenses udkom også Lens Studio, hvor det er muligt selv at lave World Lenses. Uden at man skal en besværlig vej igennem SnapChat.

Er det noget der kan bruges i meaningfull marketing og være med til at styrke et brand eller vil det bare være ligegyldige gimicks?